Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Teacher Professional Vision: Empirical Perspectives
ISBN/GTIN

Teacher Professional Vision: Empirical Perspectives

BuchGebunden
EUR170,00

Produktbeschreibung

This two-part edited volume explores new theoretical models, emerging methods and empirical findings. Volume II provides insights into research on teacher professional vision across different domains, including equity, classroom management and subject teaching across school levels (from elementary school to higher education).
Weiterlesen

Details

ISBN/GTIN978-1-032-44128-3
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum16.12.2024
SpracheEnglisch
MasseBreite 156 mm, Höhe 234 mm
Artikel-Nr.29358403
KatalogLibri
Datenquelle-Nr.A49616290
Weitere Details

Bewertungen

Autor/in

is a postdoctoral researcher at the IPN - Leibniz Institute for Science and Mathematics Education in Berlin, Germany. Her research interests include teacher professional vision, classroom management and teacher professional development.

Andreas Gegenfurtner is Professor for Methods in Learning Research at the University of Augsburg. His research focuses on teacher noticing, student diversity, digital learning and the confluence of expertise, training, and development in the professions.