Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Perspectives on Supported Collaborative Teacher Inquiry
ISBN/GTIN

Perspectives on Supported Collaborative Teacher Inquiry

E-BookEPUBDRM AdobeE-Book
EUR69,99

Produktbeschreibung

This volume describes supported collaborative inquiry as a framework for teacher professional development. The chapters focus on the building of collaborative support structures, nurturing an inquiry stance, progressing through an inquiry process, as well as the various kinds of support mechanisms necessary to engage in SCTI.
Weiterlesen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781135838195
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatEPUB
Format HinweisDRM Adobe
FormatE101
Erscheinungsdatum11.06.2009
SpracheEnglisch
Dateigrösse425 Kbytes
Illustrationen5 schwarz-weiße Abbildungen, 2 schwarz-weiße Fotos, 3 schwarz-weiße Zeichnungen, 6 schwarz-weiße Tabellen
Artikel-Nr.6489370
KatalogVC
Datenquelle-Nr.563718
Weitere Details

Reihe

Bewertungen

Autor/in

Anne Kennedy is the founding director of the Science and Mathematics Education Resource Center (SMERC), a partnership of Educational Service District 112, Washington State University Vancouver, and 30 southwest Washington School Districts.

Tamara Holmlund Nelson is an associate professor in science education at Washington State University Vancouver.

David Slavit is professor of mathematics education and former director of the Masters in Teaching Program at Washington State University Vancouver.