Notepad
The notepad is empty.
The basket is empty.
Free shipping possible
Free shipping possible
Please wait - the print view of the page is being prepared.
The print dialogue opens as soon as the page has been completely loaded.
If the print preview is incomplete, please close it and select "Print again".

Relational Land-Based Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics (STEAM) Education

by
Kim, Eun-JiVolume EditorCzuy, KoriVolume Editor
BookPaperback
EUR42,95

Product description

This edited collection brings together theories and lived experiences in teaching and learning Nature through multiple ways of coming to know.

Showcasing the experiences and ideas from diverse stakeholders in the field of education, this book includes work from researchers, teacher-educators, teachers, outreach workshop facilitators, and Indigenous youth.

Focusing on the importance of relationalities in teaching and learning, this book offers candid accounts and innovative ideas on bringing diverse perspectives into Science, Technology, Engineering, Arts, and Mathematics (STEAM) Education.
Read more

Details

ISBN/GTIN978-1-63667-168-0
Product TypeBook
BindingPaperback
Publication townNew York
Publication countryUnited States
Publishing date22/04/2024
Series no.1
Pages250 pages
LanguageEnglish
Weight377 g
Article no.26769864
CatalogsVLB
Data source no.023dfe2f8cf1435eafb9700c35f17697
Product groupBU570
More details

Series

Ratings

Recommendations for similar products

Die österreichische Journalistin und Lehrerin Melisa Erkurt gibt denen eine Stimme, die sonst nicht gehört werden. Den Verlierern des Bildungssystems. Selbst als Kind mit ihren Eltern aus Bosnien nach Österreich gekommen, ist sie eine der wenigen, die es trotz ihrer Herkunft in dieser Gesellschaft geschafft hat. In ihrem Buch fordert sie verpflichtende kostenlose Ganztagsschulen und interkulturell geschultes Personal. Dieses Buch lässt sich auch auf das deutsche Bildungssystem übertragen. Ändert das System, ist ihr eindringlicher Appell, damit alle Kinder eine Chance auf Bildung haben.

Subjects