Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Mathematics for Engineers

Volume II: Integral Calculus, Taylor Series, Calculus for Multivariate Functions, Laplace Transform, 1st Order Differential Equations.
BuchKartoniert, Paperback
EUR34,95

Produktbeschreibung

This second volume in our series is primarily intended to serve as a companion text to the second semester mathematics prelims for students and instructors of electrical engineering and other engineering disciplines. Clearly and concisely, and without too much abstraction, it introduces freshmen to the topics covered in the basic mathematics lectures. This second volume also provides students at universities and applied universities with a largely accurate but always descriptive presentation to provide a practical aid to entry into higher mathematics.Mathematical terms are clearly motivated, systematically equated and visualized in many animations. Mathematical proofs are almost completely renounced. Instead, a lot of applications support not only the application of mathematics but also contribute to a better understanding of mathematics. A large number of examples and applications illustrate and deepen the material and the numerous exercises (with solutions on the homepage of the book) facilitate the preparation for the exam.
Weiterlesen

Details

ISBN/GTIN978-3-9820650-6-9
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
FormatUngenäht / geklebt
VerlagiMath
ErscheinungsortHochstetten
ErscheinungslandDeutschland
Erscheinungsdatum15.01.2022
AuflageErstauflage
Reihen-Nr.2
SpracheEnglisch
Gewicht600 g
Illustrationen1 farbige Abbildungen, 128 s/w Abbildungen
Artikel-Nr.20781693
KatalogVLB
Datenquelle-Nr.39c08369477b47fab999950fddb44846
Weitere Details

Reihe

Bewertungen

Autor/in

Schlagworte