Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Assessing Quality in European Educational Research

Indicators and Approaches
BuchKartoniert, Paperback
EUR54,00

Produktbeschreibung

Competition-based models for research policy and management have an increasing influence throughout the research process, from attracting funding to publishing results. The introduction of quality control methods utilizing various forms of performance indicators is part of this development. The authors presented in this volume deal with the following questions: What counts as 'quality' and how can this be assessed? What are the possible side effects of current quality control systems on research conducted in the European Research Area, especially in the social sciences and the humanities?
Weiterlesen

Details

ISBN/GTIN978-3-658-05968-2
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungsortWiesbaden
ErscheinungslandDeutschland
Erscheinungsdatum15.05.2014
Auflage2014
Seiten201 Seiten
SpracheEnglisch
Illustrationen27 s/w Abbildungen
Artikel-Nr.2386308
KatalogVLB
Datenquelle-Nr.be41344ff583454699a878cff577dcdf
Weitere Details

Bewertungen

Autor/in

Ingrid Gogolin is Professor for International Comparative and Intercultural Education Research at the University of Hamburg. She was the Coordinator of the EERQI Project. Fredrik Åström holds a research position at Lund University Libraries Head Office and works on the visualization of research fields. He holds a Ph.D. in library and information science. Antje Hansen is a research manager at the University of Hamburg in the Faculty of Education. She holds an MA in European Studies from Bogazici University, Istanbul.

Weitere Produkte von Åström, Fredrik

Hrsg.

Schlagworte