Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Multiple Classifier Systems

6th International Workshop, MCS 2005, Seaside, CA, USA, June 13-15, 2005, Proceedings
BuchKartoniert, Paperback
EUR54,00

Produktbeschreibung

The belief that a committee of people make better decisions than any individual is widely held and appreciated. We also understand that, for this to be true, the members of the committee have to be simultaneously competent and comp- mentary. This intuitive notion holds true for committees of data sources (such as sensors) and models (such as classi?ers). The substantial current research in the areas of data fusion and model fusion focuses on ensuring that the di?- ent sources provide useful information but nevertheless complement one another to yield better results than any source would on its own. During the 1990s, a variety of schemes in classi?er fusion, which is the focus of this workshop, were developed under many names in di?erent scienti?c communities such as machine learning, pattern recognition, neural networks, and statistics. The previous ?ve workshops on Multiple Classi?er Systems (MCS) were themselves exercises in information fusion, with the goal of bringing the di?erent scienti?c commu- ties together, providing each other with di?erent perspectives on this fascinating topic, and aiding cross-fertilization of ideas. These ?ve workshops achieved this goal, demonstrating signi?cant advances in the theory, algorithms, and appli- tions of multiple classi?er systems. Followingits?vepredecessorspublishedbySpringer,thisvolumecontainsthe proceedings of the 6th International Workshop on Multiple Classi?er Systems (MCS2005)heldattheEmbassySuitesinSeaside,California,USA,June13 15, 2005. Forty-two papers were selected by the Scienti?c Committee, and they were organized into the following sessions: Boosting, Combination Methods, Design of Ensembles, Performance Analysis, and Applications.
Weiterlesen

Details

ISBN/GTIN978-3-540-26306-7
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
VerlagSpringer
ErscheinungsortHeidelberg
ErscheinungslandDeutschland
Erscheinungsdatum01.06.2005
Auflage2005
Seiten432 Seiten
SpracheEnglisch
IllustrationenXII, 432 p.
Artikel-Nr.2166271
KatalogVLB
Datenquelle-Nr.9ffdb3dd3a174409be26739087b51f6e
Weitere Details

Reihe

Bewertungen

Empfehlungen zu ähnlichen Produkten

"Moodlen" Sie erfolgreich Homeschooling und Online-Kurse! Der IT-Dozent und Autor stellt in seinem Buch den kompletten digitalen Einsatzbereich der mittlerweile weltweit führenden Lernplattform im Einzelnen vor. Durchgehend in allen Kapiteln erläutern in einem fiktiven Access-Kurs angewandte Beispielanwendungen die praktische Umsetzung von Lerninhalten. Moodle ersetzt nach Meinung des Autors zwar keinen Präsenzunterricht, bietet aber eine digitale zusätzliche Möglichkeit zum alltäglichen Arbeitsalltag. Die Vorteile der E-Learning Software für Lehrer, Dozenten oder Ausbilder liegen auf der Hand: Sie ist kostenlos und überall verfügbar, Voraussetzung dabei sind ein Computer mit Internetzugang. Lern- und Lehrinhalte lassen sich Informationen und Inhalte effizienter und organisatorisch besser strukturieren, austauschen und verwalten.

Autor/in

Weitere Produkte von Oza, Nikunj C.

Hrsg.

Weitere Produkte von Polikar, Robi

Hrsg.

Schlagworte