Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Hawkeye Epic Collection: The Way Of The Arrow

TaschenbuchKartoniert, Paperback
EUR50,00

Details

ISBN/GTIN978-1-302-95334-8
ProduktartTaschenbuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum17.10.2023
SpracheEnglisch
MasseBreite 168 mm, Höhe 260 mm, Dicke 22 mm
Gewicht829 g
Illustrationen496 Illustrations, unspecified
Artikel-Nr.26431064
KatalogLibri
Datenquelle-Nr.A46755299
Weitere Details

Bewertungen

Empfehlungen zu ähnlichen Produkten

Was bedeutet eigentlich "Streetwork"? Die junge Künstlerin Anne Zimmermann, ausgerechnet zum ersten Corona-Lockdown neu in Berlin angekommen, wollte es genauer wissen und begleitete über mehrere Monate mehrere Streetworker:innen des Gangway e. V., der seit 30 Jahren auf den Straßen Berlins unterwegs ist und dort "Straßensozialarbeit" vor allem mit Jugendlichen macht. Ihre daraus entstandene Graphic Novel enthält Geschichten und Anekdoten aus dem Arbeitsalltag der Held:innen der Straße. Der berührende, oft auch überraschend humorvolle, aber immer authentische Band eignet sich nicht nur hervorragend für junge Menschen, die überlegen, die Jugend- und Straßensozialarbeit zu ihrem Beruf zu machen, auch wer zum Beispiel schon immer wissen möchte, wer sich etwa um die Obdachlosen in unserer Stadt kümmert, erfährt hier einiges.
Der mehr als wunderbare Finalband, dieser ausgereiften, erwachsenen "Yuri"-Reihe. <3 Ich freute mich sehr, dass die Bände nach und nach vermuten ließen, dass die Beziehung bzw. Verbindung der beiden Frauen in Richtung Aromantik/Asexualität (in unterschiedlichen Graden) gefestigt wird. Die Nebenfiguren sind sehr wertschätzend und unterstützend, man möchte eigentlich mit allen gemeinsam eine große Packung Donuts verköstigen und dabei über die Anforderungen und Freuden des Erwachsenenlebens plaudern. Egal, was die Mangaka noch herausbringt, sie wird in mir wieder eine begeisterte Leserin finden!
Dass nach Shio Usuis "Doughnuts under a Crescent Moon"-Reihe eine neue Girls Love Reihe der Mangaka auf mich warten würde, habe ich doch sehnlichst erhofft. In ihrem neusten Werk begleiten wir zwei Frauen, die beschließen, einander zu heiraten, wenn sie nach 5 Jahren immer noch Single sind. Die Zeit ist herum und beide erinnern sich an das Versprechen und der Manga nimmt uns mit in das Alltagsleben einer Journalistin und einer Köchin, die eigentlich kaum unterschiedlicher sein könnten. Beide versuchen mit der Situation locker umzugehen, doch das Umfeld schaut ganz besonders auf diese "Freundinnen-Ehe", die vermutlich für einige kuriose Blicke und Gedanken sorgt. Zudem schreibt Kurumi in ihrer neusten Kolumne ganz öffentlich darüber. Als Lesende bemerken wir von Anfang an, dass Ruriko bereits zarte Gefühle für Kurumi entwickelt hat. Ich bin den beiden so gern gefolgt und wünsche mir für ihre Geschichte noch sehr viel Zeit. Der absolute Cuteness-Overload dieses Bandes speist sich eigentlich komplett aus der liebevollen Interaktion der beiden, die füreinander da sein wollen und sich umeinander kümmern.
Do you remember a time before the corona crisis? For Brits (and lots of other Europeans) that too was an era defined by crisis, thanks to the ups and downs of almost half a decade of Brexit discussions.

Jonathan Coe's novel begins at the very beginning of the 2010s when Brexit was barely imaginable and follows the lives of a group of characters from across Britain's many middle classes during the turmoil-there's plenty of that in their private lives too.

Coe is a remainer and it shows but he understands and can even sympathise with his political opponents and this is a pretty fair depiction of England's division. More importantly than that though, it is hysterically funny - I literally lol-ed more than once while reading it (not least during the most awkward sex scene I have ever had the (dis)pleasure of encountering).

A novel for those who seek the solace of other crises in difficult times or for Germans who want reminding that others this side of the Atlantic have it worse.
A classic I ran across on my neverending to-read pile and finished within a few hours. The simple writing style made it enjoyable and easy to read, even if it was first published in 1900 and the language is somewhat rigid. It becoming a classic is well deserved - though I must say I'm not interested in the volumes that follow after this first one.

Autor/in

Tom DeFalco's earliest comic-book scripts were for Archie and DC; he soon moved to Marvel, where he wrote Avengers, Machine Man and other titles, also launching Dazzler, a hit series of the early '80s. In addition to writing long and well-received runs on Amazing Spider-Man and Thor, DeFalco edited many titles, eventually becoming editor in chief. During the 1980s, he headed the creative team that provided fictional biographies for G.I. Joe members, originally included with Hasbro's toys and later used as the basis for multiple storylines on the animated series. Perhaps his best-known work is multi-title character Spider-Girl, whom he introduced in 1998. DeFalco has authored multiple books, including Ultimate Guides for Avengers, Fantastic Four, Hulk and Spider-Man.

Roger Stern enjoyed well-regarded runs on Amazing Spider-Man, in which he introduced Captain Marvel (Monica Rambeau) and the Hobgoblin; Avengers; and Captain America. He launched West Coast Avengers and wrote numerous tie-in miniseries starring Earth's Mightiest Heroes. At DC, he relaunched Atom and co-created Starman (Will Payton) before participating in one of comics' most shocking events: the 1992 "Death of Superman." He later returned to Marvel to write Amazing Spider-Man and related titles.

Peter B. Gillis began as a 1970s freelancer on Marvel Two-in-One, Super-Villain Team-Up and other titles. Later, he became regular writer on Defenders, Eternals and Strange Tales, in which he subjected Doctor Strange to a soul-searching gamut of good and evil magic. Elsewhere in the Marvel multiverse, he wrote Micronauts: The New Voyages and launched Strikeforce: Morituri with Brent Anderson, telling tales of a universe in which superhumans must embrace death to protect the Earth. He has also written for First Comics, TSR Games and others; he co-created Shatter, the first digital comic.

Formerly a regular artist on Solo Avengers, as well as West Coast, Mark Bright is noted for working with writer Christopher Priest on Falcon, Power Man and Iron Fist, Quantum and Woody and other titles. He has also drawn Marvel's incarnation of G.I. Joe and several DC flagship characters in Action Comics Weekly, Batman and Green Lantern.

After establishing himself on Eternity's Ex-Mutants and First's Badger, Ron Lim went cosmic with a six-year penciling run on Silver Surfer, followed by a collaboration with Jim Starlin on the Warlock/Thanos Infinity multi-miniseries saga. With writer Tom DeFalco, he helped create the look and characters of the MC2 universe, while he explored a different Marvel future during a 35-issue run on X-Men 2099. Lim's other Marvel credits include Captain America, Spider-Man Unlimited and Venom: Lethal Protector.

Jackson "Butch" Guice began his Marvel career during the 1980s penciling Micronauts, New Mutants and X-Factor. He moved to DC for a fan-favorite run on Flash, subsequently illustrating nearly three years' worth of Action Comics and participating in the "Death of Superman" event. He also co-created Resurrection Man and provided artwork for Birds of Prey. Back at Marvel, he penciled Captain America, Iron Man, Ultimate Origins and more. He has also worked on CrossGen's Ruse, Dark Horse's film tie-ins Terminator: Endgame and Aliens/Predator, First's Badger and Nexus, and Valiant's Eternal Warrior.