Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Bodies as Sites of Cultural Reflection in Early Childhood Education
ISBN/GTIN

Bodies as Sites of Cultural Reflection in Early Childhood Education

BuchGebunden
EUR220,00

Produktbeschreibung

Bodies as Sites of Cultural Reflection in Early Childhood Education uses empirical examples from qualitative fieldwork conducted in New Zealand and Japan to explore the ways in which children's bodies represent a central focus in teachers' pedagogical discussions and create contexts for the embodiment of children's experiences in the early years.
Weiterlesen

Details

ISBN/GTIN978-1-138-79503-7
ProduktartBuch
EinbandGebunden
FormatGenäht
VerlagRoutledge
Erscheinungsdatum21.11.2014
SpracheEnglisch
MasseBreite 155 mm, Höhe 229 mm, Dicke 18 mm
Gewicht431 g
Artikel-Nr.28267994
KatalogLibri
Datenquelle-Nr.A22673253
Weitere Details

Bewertungen

Autor/in

Rachael S. Burke is Postdoctoral Fellow at Hiroshima University, Japan. She also conducts independent research in her role as Director of Small Earth Consulting Ltd., New Zealand.

Judith Duncan is Professor of Education, School of Educational Studies and Leadership, at University of Canterbury, New Zealand.

Schlagworte