Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Research in the Creative and Media Arts
ISBN/GTIN

Research in the Creative and Media Arts

Challenging Practice
TaschenbuchKartoniert, Paperback
EUR64,00

Produktbeschreibung

In Research in the Creative and Media Arts, Desmond Bell looks at contemporary art and design practice, arguing that research activity is now a vital part of the creative dynamic.
Weiterlesen

Details

ISBN/GTIN978-1-138-58906-3
ProduktartTaschenbuch
EinbandKartoniert, Paperback
FormatTrade Paperback (USA)
Erscheinungsdatum15.04.2019
SpracheEnglisch
MasseBreite 156 mm, Höhe 234 mm, Dicke 19 mm
Gewicht513 g
Artikel-Nr.28186320
KatalogLibri
Datenquelle-Nr.A36109367
Weitere Details

Bewertungen

Autor/in

Desmond Bell is a research fellow at the National College of Art and Design in Dublin, where he was previously Head of Research. He has held chairs in film, photography and media studies at a number of UK universities, combining his academic work with a career as an award-winning documentary film-maker.

Schlagworte