Notepad
The notepad is empty.
The basket is empty.
Free shipping possible
Free shipping possible
Please wait - the print view of the page is being prepared.
The print dialogue opens as soon as the page has been completely loaded.
If the print preview is incomplete, please close it and select "Print again".
Ants Among Elephants
ISBN/GTIN

Product description

A Wall Street Journal Top 10 Nonfiction Book of 2017
A Publishers Weekly Best Book of 2017
A Shelf Awareness Best Book of 2017

"Ants Among Elephants is an arresting, affecting and ultimately enlightening memoir. It is quite possibly the most striking work of non-fiction set in India since Behind the Beautiful Forevers by Katherine Boo, and heralds the arrival of a formidable new writer." -The Economist

The stunning true story of an untouchable family who become teachers, and one, a poet and revolutionary

Like one in six people in India, Sujatha Gidla was born an untouchable. While most untouchables are illiterate, her family was educated by Canadian missionaries in the 1930s, making it possible for Gidla to attend elite schools and move to America at the age of twenty-six. It was only then that she saw how extraordinary-and yet how typical-her family history truly was. Her mother, Manjula, and uncles Satyam and Carey were born in the last days of British colonial rule. They grew up in a world marked by poverty and injustice, but also full of possibility. In the slums where they lived, everyone had a political side, and rallies, agitations, and arrests were commonplace. The Independence movement promised freedom. Yet for untouchables and other poor and working people, little changed. Satyam, the eldest, switched allegiance to the Communist Party. Gidla recounts his incredible transformation from student and labor organizer to famous poet and founder of a left-wing guerrilla movement. And Gidla charts her mother's battles with caste and women's oppression. Page by page, Gidla takes us into a complicated, close-knit family as they desperately strive for a decent life and a more just society.

A moving portrait of love, hardship, and struggle, Ants Among Elephants is also that rare thing: a personal history of modern India told from the bottom up.
Read more

Details

Additional ISBN/GTIN9780374711382
Product TypeE-book
BindingE-book
FormatEPUB
Publishing date18/07/2017
LanguageEnglish
File size2031 Kbytes
Article no.8104572
CatalogsVC
Data source no.1436420
Product groupBU117
More details

Ratings

Recommendations for similar products

Ein fröhlich lachender, sich zu uns hinwendender Sebastian Schweinsteiger begrüßt uns auf dem Cover. Er ist auch der (Super-)Held dieses neuen biographischen Romans vom Schweizer Autor Martin Suter. Und so erfahren wir viel & detailreich über Schweinsteigers Kindheit, Jugend, sein Erwachsenwerden & über seine zwei Leidenschaften: das Fußballspielen & Skifahren, über wilde Pistenrennen mit Felix Neureuther, mit dem ihn seit Kindertagen eine freundschaftliche Konkurrenz verbindet, über seine Glückseligkeit auf dem Siegertreppchen, nachdem Alberto Tomba ihm den Pokal überreichte, über Kinderzimmerposterheroen wie Éric Cantona, zu dem sich später David Beckham gesellt, über den FC Bayern, Manchester United, Ersatzbänke & tosende Fangesänge, die deutsche Nationalmannschaft, Weltstar-Frisuren & Weltmeistertitel, über Neuanfänge & Rücktritte und über die wahre große Liebe in Gestalt seiner Frau, des Tennisstars Ana Ivanovic. Kann man einmal lesen, muss man nicht...Lassen sie sich darauf ein.
Zehn Jahre lang pflegt Gabriele von Arnim ihren schwerstkranken Mann, einen ehemaligen Leistungssportler und Journalisten, der nach zwei Schlaganfällen nahezu komplett eingeschlossen ist, in seinen Körper, sich kaum noch bewegen, nur schwer mitteilen kann. Arnim schreibt über das Unerträgliche dieser Jahre, immer wieder aber auch über Liebe, Humor und vor allem über Würde. Und sie tut das auf eine unendlich berührende und poetische Art. Ein Mut machendes Buch, nicht nur für Trauernde.
Diskriminierung und Vorurteile sind der in Pforzheim geborenen Tochter türkischstämmiger Eltern nicht unbekannt. Die Bestürzung nach dem rassistischen Anschlag von Hanau im Jahr 2020, ist der Herausgeberin des Buches deutlich anzumerken. Ausgehend von Walter Benjamins Buch "Deutsche Menschen", eine Briefsammlung bekannter Persönlichkeiten, entstanden 1936 im Schweizer Exil, will Selma Wels in "anders bleiben" den Beitragenden, die selbst Ausgrenzung erfahren haben, eine Stimme geben. Welche Werte leiten unsere Miteinander und was macht "deutsch" sein eigentlich aus? Die Autoren schreiben auf berührender Art mal an das eigene Ich, an reale oder fiktive Menschen. Und auch an jene die uns nicht mehr hören können. Für jede*n ist "anders" eine völlig andere Definition. Am meisten beindruckt hat mich die Geschichte von Najem Wali, der in jungen Jahren in einer südirakischen Stadt eine arabische Übersetzung von Rilkes "Duineser Elegien" findet und das sein Leben völlig auf den Kopf stellt!
The final instalment of Deborah Levy's living autobiography series is her most sensual one, a meditation on home as a physical and non-physical entity, and what (and who) it takes to make a place feel like one. From silk bed sheets to the smell of ylang-ylang, homemade guava ice cream, and good company, Levy invites us to share her appreciation for the small pleasures in life. Part travel memoir and literary criticism, we follow her as she moves to Paris, Berlin, Greece, London, New York, and Mumbai, and muses on domesticity, aging, and relationships, in a way that feels effortless rather than jumbled or overwrought.
Da wendet sich Franz Kappus Anfang des 20. Jahrhunderts ratsuchend an den großen Dichter Rilke, bittet um Hilfe, Lob, Kritik und Rilke spielt sich kein bisschen als allwissender Mentor auf, gibt auch nicht seine TOP 10 "Beste Schreibtipps" von sich, sondern vermittelt Fragen und Anregungen zum Leben als Autor. Wer bin ich? Was will ich? Muss ich schreiben? All diese Fragen stellt er dem jungen Kappus und leitet ihn eher dazu an, zu überlegen, ob er sein ganzes Leben dem Schreiben überantworten möchte und ob er sich auch dazu berufen fühlt.
Dabei vermittelt er Gedankengut aus dem Stoizismus: Geduldig das eigene Schicksal anerkennen gegen alle Widrigkeiten, stille und einsame Reflexion der eigenen Gefühlswelt angehen, seinen Weg finden in der Welt und sich freimachen vom Urteil anderer, auf das man keinen Einfluss hat.
Für mich eine unglaublich schöne Sammlung an Briefen, die vom Zuspruch und Verständnis Rilkes sprechen.
Ein wundervolle, schmale Briefsammlung.
Bei dem Titel "Bin ich schon depressiv oder ist das noch das Leben" gerät womöglich jeder ins Grübeln nach monatelangen, zermürbenden Pandemiezeiten. Till Raether beschreibt schonungslos offen, wie schwierig es für ihn war, seinen Emotionen und seiner Psyche auf den Grund zu gehen. Über 30 Jahre lief er mit der Frage rum, beutelt mich das Leben oder bin ich depressiv. Eine Frage, die er für sich nie beantwortete beziehungsweise verdrängte mit Glaubenssätzen aus den 70er und 80er Jahren "Reiß dich mal zusammen", "Stell dich nicht so an" und last but not least "Das Leben ist kein Ponyhof". Sprüche, die bis heute noch weit verbreitet sind, aber der Zweifel an diesen Durchhalteparolen wächst stetig. Das beste Beispiel hierfür ist Till Raether, der seine Krankheit nach einer langen Odyssee mit Hilfe von professioneller Unterstützung gelernt hat zu akzeptieren.
Einen letzten Sommer im ungarischen "Paradiesgarten" wünscht sich der Vater. Doch daraus wird nichts, schon nach kurzer Zeit beginnt für ihn eine Odyssee durch Krankenhäuser in verschiedenen Ländern. Zsuzsa Bank begleitet ihren Vater auf dieser letzten Reise und schreibt ein eindringliches, ein berührendes Buch darüber, wie schmerzhaft dieser letzte Weg nicht nur für den Sterbenden, auch für die Angehörigen ist. Nichts daran war für mich inhaltlich überraschend, wie immer ist es die Art des Schreibens, die auch dieses Buch von Bank so besonders macht. Regelrecht im Kreis dreht sich der Text manchmal, wie auch die Gedanken in solchen Situationen, berührende Momente stehen neben unglaublichem Schmerz.
Am Ende des Buches gibt es erste Tage ganz ohne Tränen. Und einen neuen Sommer am Plattensee?
It's 1959 and Ruben Blum is living a quiet life as a professor at an all-American college somewhere in upstate New York. When the college needs to hire a new professor and one of the candidates turns out to be Ben-Zion Netanyahu (father of the future prime minister of Israel) the plight of our hero begins. This is the setup for a hyper-intelligent while hilarious rollercoaster of a campus novel which was almost unputdownable. It's also a contemplation on Jewish identity and wit, as well as a reckoning with Zionism and the establishment of a Jewish state.
I almost never read memoirs so the fact alone that I picked this up in the first place is a real compliment to the book. At the heart of "Memorial Drive" is the author's mother, an impressive and driven women who is tragically killed by her ex-partner in her 30s. In recounting her life story, Trethewey is circeling around her own raw pain but also draws a wider picture about the insidious nature of domestic violence. Not only does it take her mother a long time and real resourcefulness to leave the abusive relationship, in the aftermath the absolute helplessness of the authorities is revealed, despite clear murderous intent on the perpetrators side. What does it take, the book seems to ask, to finally take these kinds of threats seriously? The answer might not be clear, but this memoir is a moving and angry question.
Prompted by her own series of painful heartbreaks, Australian journalist Stephens sets out to retell the stories of three different people in her debut book. Patrick, Ana and Claire are from different generations and backgrounds but they all share the experience of having relationships that they thought would last forever, suddenly breaking apart. Stephens transforms hours of conversation into three fictionalized stories in a set up that reminded me strongly of Lisa Taddeo's "Three Women". While intriguing, gripping and easy to read, I can't help but feel that by focusing on the relaionship before the break-up, Stephens slightly misjudges her own premise. Relatively little space is allocated to the actual break-ups, much less to the healing process that hopefully followed. I also feel that more voices with higher focus might have served the subject better. Nonetheless, this is a thoughtful book on an all too human experience, which is rarely this specifically written about otherwise.
"Schwarzes Herz" von Jasmina Kuhnke hat mich echt kalt erwischt. Jede Seite in diesem Buch ist wie ein Faustschlag mitten ins Gesicht - die Geschichte so eindringlich und aufwühlend, die Sprache so brutal und roh, die psychische und physische Gewalt, der sich die Protagonistin aussetzen muss, so unerträglich und gnadenlos. Um ehrlich zu sein, kann und will ich auch gar nicht mehr über dieses Buch sagen, als: Lest es.
Viola Davis impresses with intensity in cinema, for television and on stage. In 'Finding me' we accompany the actress through her childhood and to the roots of her strength.
It's a tough road full of adversity, setbacks and trauma.
Viola's powerful writing is breathtaking, relentlessly honest and full of wise insights.
I really love it.
Im Russischen gibt es die Redewendung wsjat sebja w ruki. Sich selbst in die Hände nehmen. Das tut der Protagonist Dimitrij Kapitelman in diesem Buch. Nach 25 Jahren in Deutschland sollte das Erlangen der deutschen Staatsbürgerschaft eigentlich reine Formsache sein. Es braucht nur in etwa anderthalb (!) Jahre, um alle Unterlagen zusammen zu bekommen, sowie diese letzte eine Formalität: Eine erneuerte Geburtsurkunde aus dem Herkunftsland. Dazu muss Kapitelman in die Ukraine, das Land seiner Eltern, reisen. Uns zum Wohle. Was dabei herauskommt ist ein erheiternder Bericht über Heimat und Mentalität. Vor allem auch, eine zärtliche Abhandlung über das Suchen einer neuen Heimat in der Fremde. Dieses Buch ist ein Sprachkunststück, in dem Lachen und Weinen eng miteinander verwoben sind.
Renowned science fiction writer M. John Harrison looks back on his impressive career and reflects on his life as well as his stance on literature and writing - what might sound like a fairly straightforward and possibly lacklustre endeavour ends up being the complete opposite. As Harrison is skeptical about the memoir itself (he calls his an "anti-memoir"), reading "Wish I was here" feels like finding a bunch of blurry snapshots in an old box, all out of order or context. The passages in which he lays out political ideas or describes his writing process cut through this dreamlike scenario like a knife; not only because of how precisely they are phrased, but also because of how interesting, unusual and sometimes provocative they are (in a good way). I can safely say I've never read a memoir - or a creative writing guidebook - that comes close to this one!
Diese aus 2 Bänden bestehenden Anthologie ist keine Biographie im eigentlichen Sinne, sondern eine Sammlung von Songtexten, zu denen Paul McCartney die damit verbundenen Geschehnisse seines Lebens erzählt. Das Highlight des Jahres 2021 war die Ausgabe mit beigelegten Original-Manuskripten, die (leider) in kürzester Zeit vergriffen war. Jetzt noch erhältlich sind die deutsche (im grünen Leinenschuber) und die englische Ausgabe (im Kartonschuber) mit den Faksimiles vieler seiner Notizen. Für Beatles-Fans (oder auch nur McCartney-Fans) ist dies ein absolutes Muss!
Auf die Romane, für die Autoren den Literaturnobelpreis erhielten, bin ich immer besonders gespannt und hege vermutlich oft zu hohe Erwartungen. Hamsuns Roman "Hunger" ist eines meiner Lieblingsbücher und ich merkte, dass fast 30 Jahre Schaffenszeit dazwischen einen deutlich anderen Stil beim Autor zum Ausdruck brachten. Und das ist gut so - trotz allem wollte mir sein (durch den archaischen Erzählstil fast biblisch oder alttestamentarisch anmutender) Isak als Figur nicht so viel über sich erzählen. Fast 30 Jahre verfolgen wir ihn und seine kleine Familie mitten im Ödland, die in die Selbstversorgung geht. Es wird selten kommuniziert, das Gesetz umgangen und die Modernität kritisch beäugt (Telegrafenmasten, wofür denn dies moderne Gerät hier?). Das einfache Bauernleben fängt der Autor zwischen endloser Plackerei und malerischem Idyll ein. Nichtsdestotrotz hätten es gern 200 Seiten weniger sein dürfen. Einige Raffungen mehr und meine Zufriedenheit wäre gestiegen. Das Kapitel über Schwangerschaften, Fehlgeburten und Kindstötung war ein wunderbar Emanzipiertes. Bitte mehr davon, Herr Hamsun! Ich las diese kleine Bauern-Chronik nicht ungern, aber Hamsun überzeugte mich definitiv bereits mit anderen Romanen.
Auf die Romane, für die Autoren den Literaturnobelpreis erhielten, bin ich immer besonders gespannt und hege vermutlich oft zu hohe Erwartungen. Hamsuns Roman "Hunger" ist eines meiner Lieblingsbücher und ich merkte, dass fast 30 Jahre Schaffenszeit dazwischen einen deutlich anderen Stil beim Autor zum Ausdruck brachten. Und das ist gut so - trotz allem wollte mir sein (durch den archaischen Erzählstil fast biblisch oder alttestamentarisch anmutender) Isak als Figur nicht so viel über sich erzählen. Fast 30 Jahre verfolgen wir ihn und seine kleine Familie mitten im Ödland, die in die Selbstversorgung geht. Es wird selten kommuniziert, das Gesetz umgangen und die Modernität kritisch beäugt (Telegrafenmasten, wofür denn dies moderne Gerät hier?). Das einfache Bauernleben fängt der Autor zwischen endloser Plackerei und malerischem Idyll ein. Nichtsdestotrotz hätten es gern 200 Seiten weniger sein dürfen. Einige Raffungen mehr und meine Zufriedenheit wäre gestiegen. Das Kapitel über Schwangerschaften, Fehlgeburten und Kindstötung war ein wunderbar Emanzipiertes. Bitte mehr davon, Herr Hamsun! Ich las diese kleine Bauern-Chronik nicht ungern, aber Hamsun überzeugte mich definitiv bereits mit anderen Romanen.
Absolutly emotional!
This book took me through ups and downs. I found myself shaking my head a few times, then take a deep breath and go on reading.

This is not a shitstorm book that is intended to spread rumors. I think Britney talks very reflectively about how she experienced everything back then and how she felt about it.

I can recommend this book to everyone. It doesn't matter if you're a Britney fan or not. Because her story is one that should be heard and read!
Somewhat to my surprise (since I thought the author and I would have little in common) I was absolutely engrossed by this memoir.
I especially loved Zauner's reminiscence of her life in the Pacific Northwest, more precisely in Eugene, Oregon. It coincidentally is the same town the American side of my family lived for decades and where I spent a few months after graduation myself; getting to know the college town a little bit which means I was able to recognize many of the spots she describes, be it the Willamette River I cycled next to frequently to get downtown or visiting a concert at the McDonald Theatre.
Zauner's heart-wrenching story of her mother's illness brought tears to my eyes several times and her overt passion for Korean food made me curious to try more of this cuisine. This book is a real treasure!
As a person who made a relatively spontaneous decision to move to a city far away from where I grew up, I was immediately intrigued by Rebecca Mead's (of the New Yorker fame) account of her decision to return to London after many years of life in New York, bringing her American husband and son along for the ride. I'll get one bit of prejudice out of the way early. Despite (like me) being born south of the river, Mead has a habit of dismissing this half of London as though it does not exist referring to it only in generic terms (this is not very important to the book but did annoy me - so why are you wasting precious space on it? -ed). In general though it is a very well put together collection of essays on the notions of family and home even in a life of migration. At times I found it a bit self-indulgent and overall I did not feel it really became anything more than a collection of essays but these are finely crafted and evocative of Mead's many homes.
Ma and Me is a stunning memoir that wrestles with the question of what we owe the people that gave us life. Putsata Reang is barely one year old when her family flees Cambodia for America. She survives the perilous journey solely due to the determination of her mother. This sense of filial duty to please her mother, to be a good Cambodian daughter, causes a rift between them when Putsata reveals her queerness. Similar to Ocean Vuong's "On Earth We're Briefly Gorgeous", Reang movingly explores themes of queer awakening and romance, complex mother-daughter relationships, the traumas of war, and the search for one's own identity as the child of Asian immigrants. A must-read for lovers of "On Earth We're Briefly Gorgeous" or Michelle Zauner's "Crying in H-Mart".
It is pretty extraordinary that there has basically never been a major English-language biography of Joseph Roth. For the last two decades or so, the translations of his work by Michael Hofmann have turned him into one of the German writers deemed 'most contemporary' by modern audiences. Keiron Pim has happily come to fill that gap and even more happily, his book is really very good. There are faults - he inexplicably spells out the plots of almost all of Roth's books over many pages and he gets a bit hung up on Roth's Austria obsession - but fundamentally this book fills a gap which has existed for far too long. Following Roth's cantankerous and alcoholic life isn't exactly pleasant reading but Pim teases out much of his protagonist's character and humanity to make this highly compelling as well as genuinely interesting.
Somewhat to my surprise (since I thought the author and I would have little in common) I was absolutely engrossed by this memoir.
I especially loved Zauner's reminiscence of her life in the Pacific Northwest, more precisely in Eugene, Oregon. It coincidentally is the same town the American side of my family lived for decades and where I spent a few months after graduation myself; getting to know the college town a little bit which means I was able to recognize many of the spots she describes, be it the Willamette River I cycled next to frequently to get downtown or visiting a concert at the McDonald Theatre.
Zauner's heart-wrenching story of her mother's illness brought tears to my eyes several times and her overt passion for Korean food made me curious to try more of this cuisine. This book is a real treasure!
Da wendet sich Franz Kappus Anfang des 20. Jahrhunderts ratsuchend an den großen Dichter Rilke, bittet um Hilfe, Lob, Kritik und Rilke spielt sich kein bisschen als allwissender Mentor auf, gibt auch nicht seine TOP 10 "Beste Schreibtipps" von sich, sondern vermittelt Fragen und Anregungen zum Leben als Autor. Wer bin ich? Was will ich? Muss ich schreiben? All diese Fragen stellt er dem jungen Kappus und leitet ihn eher dazu an, zu überlegen, ob er sein ganzes Leben dem Schreiben überantworten möchte und ob er sich auch dazu berufen fühlt.
Dabei vermittelt er Gedankengut aus dem Stoizismus: Geduldig das eigene Schicksal anerkennen gegen alle Widrigkeiten, stille und einsame Reflexion der eigenen Gefühlswelt angehen, seinen Weg finden in der Welt und sich freimachen vom Urteil anderer, auf das man keinen Einfluss hat.
Für mich eine unglaublich schöne Sammlung an Briefen, die vom Zuspruch und Verständnis Rilkes sprechen.
Ein wundervolle, schmale Briefsammlung.
Hayes' spare and beautiful collection of photographs and diary snippets is one of the first books that tries to capture our new reality. Chronicling the first few months of the pandemic in a New York under strict lockdown, Hayes movingly succeeds in capturing the surreal stillness of the stopped city accumulating deaths. Having myself lived through those months in Berlin and mainly remembering long walks, warm sping days and lots of cooking, I was struck by the difference in our experiences and how much more menacing Hayes' account feels. Shot through the snapshots of a silent city are pictures of 2019, with laughing crowds and party scenes, making for a bittersweet reminder indeed. Occasionally, I found Hayes's voice drifting into the sentimental and looking for an unnessecary emotional punchline, but overall, this is a poignant and beautiful book.
When the draft to her first novel gets stolen in a robbery, Lasley impulsively upends her life in London and moves to Aberdeen to talk to men in Scotland, who work on oil rigs. Her long year of pub interviews with these workers is shot through by the story of her obssessive affair with Caden, the first oil rig worker she interviews.
The strongest part by far are the snippets of insights into life on the oil rig, the specific lingo and rythm of life offshore in an all male environment. In her own words, Lasley wanted to find out what men are like with no women around. This query gives the book, especially in the passages about the affair, a curiously misogynist angle. At times I found myself reminded of Lisa Taddeo's chronicles of love lives of three American women. Books like these are often heralded for showing 'female desire' when in fact it more often depicts are certain type of needy, unhealthy attachment style. Personally, less pining and more reporting would have pleased me.
Simon May takes a highly unusual and orginal look at his Jewish-German identity in this fine book. A philosopher by trade, he delves deep into his family's history in order to uncover the story of his lost German and Jewish identities. The book largely focuses on the history of May's mother and her sisters, all of whom survived the Holocaust in a quite extraordinary variety of ways. This is therefore on one hand a gripping account of a family's survival but on another an exploration of identity, national, cultural and religious, by a philosopher who is prepared to ask himself difficult questions in order to develop a profound sense of what his relationship to his own Germaness and Jewishness means.

I was lucky enough to help May with his research and have been captivated by this project from the moment he began to tell me his story but I am glad to say I think the finished, writtten project is as good as the first explanations. An important book!
Duncan Hannahs Tagebücher setzen in seinem 17. Lebensjahr ein & er führt sie nach seinem Umzug von Minneapolis, hier aus geordnet-gutbürgerlichen Verhältnissen stammend, nach NYC fort. Er gibt Einblick in das wild-rebellische, konventionslos-freie, kreative, rauschhafte Lebensgefühl dieser Stadt der Prä-Aids-Ära der 1970er Jahre. Und Hannah ist mittendrin als Beau, Pfau, ein eitler Casanova, dem alle zu Füßen liegen. Über seine sexuellen Abenteuer oder Begegnungen mit Frauen (reduziert auf schön & lustvoll) und Männern (allesamt berühmt; Lou Reed, Andy Warhol & Co.) - es sind ermüdend viele - schreibt er akribisch. Zu Beginn führt er an, dass es sich um keine Nabelschau handelt: nun ja, es sei dem jungen Hannah verziehen. Man kann es als Entwicklungsroman, als Verfertigung zum Künstler mit allen Erfahrungen, die man dann wohl mitnehmen muss, lesen: Sex (viel), Drugs (viele!) und Rock´n´Roll (sämtliche Konzertbesuche, ihn beeinflussende Bücher & Filme, listet er auf). Ein Zeitdokument.
I almost never read memoirs so the fact alone that I picked this up in the first place is a real compliment to the book. At the heart of "Memorial Drive" is the author's mother, an impressive and driven women who is tragically killed by her ex-partner in her 30s. In recounting her life story, Trethewey is circeling around her own raw pain but also draws a wider picture about the insidious nature of domestic violence. Not only does it take her mother a long time and real resourcefulness to leave the abusive relationship, in the aftermath the absolute helplessness of the authorities is revealed, despite clear murderous intent on the perpetrators side. What does it take, the book seems to ask, to finally take these kinds of threats seriously? The answer might not be clear, but this memoir is a moving and angry question.

Author

Sujatha Gidla

More products from Gidla, Sujatha