Notepad
The notepad is empty.
The basket is empty.
Free shipping possible
Free shipping possible
Please wait - the print view of the page is being prepared.
The print dialogue opens as soon as the page has been completely loaded.
If the print preview is incomplete, please close it and select "Print again".

Product description

A one-page tool to reinvent yourself and your careerThe global bestseller Business Model Generationintroduced a unique visual way to summarize and creativelybrainstorm any business or product idea on a single sheet of paper.Business Model You uses the same powerful one-page tool toteach readers how to draw "personal business models," which revealnew ways their skills can be adapted to the changing needs of themarketplace to reveal new, more satisfying, career and lifepossibilities. Produced by the same team that created BusinessModel Generation, this book is based on the Business ModelCanvas methodology, which has quickly emerged as the world'sleading business model description and innovation technique.This book shows readers how to:* Understand business model thinking and diagram their currentpersonal business model* Understand the value of their skills in the marketplace anddefine their purpose* Articulate a vision for change* Create a new personal business model harmonized with thatvision, and most important, test and implement the new modelWhen you implement the one-page tool from Business ModelYou, you create a game-changing business model for your lifeand career.
Read more

Details

Additional ISBN/GTIN9781118225998
Product TypeE-book
BindingE-book
FormatPDF
FormatReflowable
Publishing date12/03/2012
Edition1. Auflage
LanguageEnglish
File size23451390 Bytes
Article no.5755096
CatalogsVC
Data source no.468788
Product groupBU783
More details

Similar books

Ratings

Recommendations for similar products

Nicolas Schmidlin hat ein hervorragendes praxisnahes Lehr- und Anwenderhandbuch zur Unternehmensbewertung geschrieben, geeignet sowohl für Einsteiger als auch für Fortgeschrittene. Klar und verständlich formuliert, bietet es ohne abstrakt zu werden, eine hilfreiche Unterstützung für Investoren im Kennzahlendschungel von Bilanzanalyse, Jahresabschluss und Value Investment. In der neuen Auflage wurden die Fallbeispiele stark erweitert, Marktdaten aktualisiert und der Fokus auf Unternehmen mit mehr Wachstumspotential gelegt. Einen besonderen Mehrwert erhält das Buch durch eine englischsprachige Website, die vollständige Bewertungsmodelle, Geschäftsberichte und aktualisierte Daten, passend zu den jeweiligen Kapiteln und Themenbereichen, ergänzend abgestimmt ist. Dadurch ist die Aktualität der Inhalte der dynamischen Entwicklung auf dem Kapitalmarkt gewährleistet. Absolut empfehlenswert!
Nicolas Schmidlin hat ein hervorragendes praxisnahes Lehr- und Anwenderhandbuch zur Unternehmensbewertung geschrieben, geeignet sowohl für Einsteiger als auch für Fortgeschrittene. Klar und verständlich formuliert, bietet es ohne abstrakt zu werden, eine hilfreiche Unterstützung für Investoren im Kennzahlendschungel von Bilanzanalyse, Jahresabschluss und Value Investment. In der neuen Auflage wurden die Fallbeispiele stark erweitert, Marktdaten aktualisiert und der Fokus auf Unternehmen mit mehr Wachstumspotential gelegt. Einen besonderen Mehrwert erhält das Buch durch eine englischsprachige Website, die vollständige Bewertungsmodelle, Geschäftsberichte und aktualisierte Daten, passend zu den jeweiligen Kapiteln und Themenbereichen, ergänzend abgestimmt ist. Dadurch ist die Aktualität der Inhalte der dynamischen Entwicklung auf dem Kapitalmarkt gewährleistet. Absolut empfehlenswert!

Author

Tim Clark is a professor of business, multimillionaireentrepreneur and author. He was editor of the internationalbestseller Business Model Generation. As a psychology majorat Stanford University, Clark developed a keen interest invocational counseling. Following the sale of his latest company,Clark devoted himself exclusively to teaching and writing, focusingon his "entrepreneurship for everyone" approach to personal careerdevelopment.Alexander Osterwalder, PhD is an international speaker,workshop facilitator and strategy consultant. He writes a popularblog on business model innovation atwww.businessmodelalchemist.com.Yves Pigneur, PhD, is a professor of business at theUniversity of Lausanne, Switzerland.

Subjects