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The Dragonfly Effect

Quick, Effective, and Powerful Ways To Use Social Media to Drive Social Change
E-bookPDFAdobe DRM [Hard-DRM] / Adobe Ebook ReaderE-book
EUR16,99

Product description

Proven strategies for harnessing the power of social media todrive social changeMany books teach the mechanics of using Facebook, Twitter, andYouTube to compete in business. But no book addresses how toharness the incredible power of social media to make a difference.The Dragonfly Effect shows you how to tap social media andconsumer psychological insights to achieve a single, concrete goal.Named for the only insect that is able to move in any directionwhen its four wings are working in concert, this book* Reveals the four "wings" of the Dragonfly Effect-and how theywork together to produce colossal results* Features original case studies of global organizations like theGap, Starbucks, Kiva, Nike, eBay, Facebook; and start-ups likeGroupon and COOKPAD, showing how they achieve social good andcustomer loyalty* Leverage the power of design thinking and psychologicalresearch with practical strategies* Reveals how everyday people achieve unprecedentedresults-whether finding an almost impossible bone marrow match fora friend, raising millions for cancer research, or electing thecurrent president of the United StatesThe Dragonfly Effect shows that you don't need money orpower to inspire seismic change.
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Details

Additional ISBN/GTIN9780470885598
Product TypeE-book
BindingE-book
FormatPDF
FormatReflowable
Publishing date08/09/2010
Edition1. Auflage
LanguageEnglish
File size7449873 Bytes
Article no.5724183
CatalogsVC
Data source no.464365
Product groupBU783
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Ratings

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Nicolas Schmidlin hat ein hervorragendes praxisnahes Lehr- und Anwenderhandbuch zur Unternehmensbewertung geschrieben, geeignet sowohl für Einsteiger als auch für Fortgeschrittene. Klar und verständlich formuliert, bietet es ohne abstrakt zu werden, eine hilfreiche Unterstützung für Investoren im Kennzahlendschungel von Bilanzanalyse, Jahresabschluss und Value Investment. In der neuen Auflage wurden die Fallbeispiele stark erweitert, Marktdaten aktualisiert und der Fokus auf Unternehmen mit mehr Wachstumspotential gelegt. Einen besonderen Mehrwert erhält das Buch durch eine englischsprachige Website, die vollständige Bewertungsmodelle, Geschäftsberichte und aktualisierte Daten, passend zu den jeweiligen Kapiteln und Themenbereichen, ergänzend abgestimmt ist. Dadurch ist die Aktualität der Inhalte der dynamischen Entwicklung auf dem Kapitalmarkt gewährleistet. Absolut empfehlenswert!
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Author

A social psychologist and marketer, JENNIFER AAKER is the General Atlantic Professor of Marketing at Stanford University's Graduate School of Business. Her research focuses on time, money, and happiness, and how small acts create significant change--fueled by social media. Her work has been featured in a variety of media including The New York Times, Wall Street Journal, Washington Post, BusinessWeek, Forbes, and NPR, as well as CBS MoneyWatch.ANDY SMITH is a principal of Vonavona Ventures, where he advises companies on marketing, customer strategy, and operations. Over the past 20 years, he has served as a high tech executive, leading teams at Dolby Labs, BIGWORDS, LiquidWit, Intel, Analysis Group, Polaroid, Integral Inc., and PriceWaterhouseCoopers.

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