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Just Enough
ISBN/GTIN

Just Enough

Tools for Creating Success in Your Work and Life
E-bookPDFAdobe DRM [Hard-DRM] / Adobe Ebook ReaderE-book
EUR16,99

Product description

In Just Enough, top Harvard professors offer a revealing, research-based look at the true nature of professional success, helping people everywhere live more rewarding and satisfying lives. True professional and personal satisfaction seems more elusive every day, despite a proliferation of gurus and special methods that promise to make it easy. They conclude that many of the problems of success today can be traced back to unrealistic expectations and misconceptions about what success is and what constitutes it. The authors show where the happiest and most well-balanced among us are focusing their energy, and why, to help readers find more balance and satisfaction in their lives.
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Details

Additional ISBN/GTIN9780471650096
Product TypeE-book
BindingE-book
FormatPDF
FormatReflowable
Publishing date19/02/2004
Edition1. Auflage
LanguageEnglish
File size2091060 Bytes
Article no.5621946
CatalogsVC
Data source no.446751
Product groupBU783
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Nicolas Schmidlin hat ein hervorragendes praxisnahes Lehr- und Anwenderhandbuch zur Unternehmensbewertung geschrieben, geeignet sowohl für Einsteiger als auch für Fortgeschrittene. Klar und verständlich formuliert, bietet es ohne abstrakt zu werden, eine hilfreiche Unterstützung für Investoren im Kennzahlendschungel von Bilanzanalyse, Jahresabschluss und Value Investment. In der neuen Auflage wurden die Fallbeispiele stark erweitert, Marktdaten aktualisiert und der Fokus auf Unternehmen mit mehr Wachstumspotential gelegt. Einen besonderen Mehrwert erhält das Buch durch eine englischsprachige Website, die vollständige Bewertungsmodelle, Geschäftsberichte und aktualisierte Daten, passend zu den jeweiligen Kapiteln und Themenbereichen, ergänzend abgestimmt ist. Dadurch ist die Aktualität der Inhalte der dynamischen Entwicklung auf dem Kapitalmarkt gewährleistet. Absolut empfehlenswert!
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Author

LAURA NASH is a Senior Research Fellow at Harvard Business School.She is a leading authority in the field of business ethics and haswritten many books on the subject, including Good Intentions Asideand Church on Sunday, Work on Monday.HOWARD STEVENSON is Sarofim-Rock Professor of BusinessAdministration and Senior Associate Dean for External Relations atHarvard Business School. He is the author or coauthor of six booksand his papers have appeared in such publications as HarvardBusiness Review, Sloan Management Review, Journal of BusinessStrategy, and Strategic Management Journal, among others.

Subjects