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101 Real Life Business Lessons For Emerging Entrepreneurs
BuchGebunden
EUR25,00

Produktbeschreibung

You have the Big Idea, the drive and ambition.You see the market, and you've identified the customers. You want to be wildly successful. You wonder, how certain entrepreneurs have achieved success without a fancy education or unlimited access to capital. Enter Bill Green, a serial entrepreneur. Using his own impressive business achievements (and his few fiascos), Green provides the reader with the practical tools needed to launch their Big Idea or improve their existing business.In a unique, humorous, and impassioned style, Bill shares 101 key insights he has gleaned over a 40-year business career that began with a single flea market table. He shares the lessons he learned that allowed him to leverage his flea market business table into one of the largest industrial distribution companies in the country and how he subsequently successfully invested in or founded numerous companies across multiple end markets.His message is universal and is the ideal road map for anyone who might wonder how the Bill Greens of the business world do what they do so well.
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Details

ISBN/GTIN978-1-63393-466-5
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum15.05.2017
SpracheEnglisch
MasseBreite 157 mm, Höhe 235 mm, Dicke 18 mm
Gewicht528 g
Artikel-Nr.7248894
KatalogLibri
Datenquelle-Nr.A29412188
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Bewertungen

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Schon die Farbe des Covers lockt mit dem Titel zusammen, es in die Hand zu nehmen. Bisher gab es eher sehr ausführliche Literatur zu diesem wichtigen Thema: Yoga und Finanzen. Fast fröhlich humoristisch und tatsächlich mit sehr klaren, einfachen Ansätzen werden hier Fakten benannt, wie man sich als Yoga Lehrende*r bewähren und über lebensfähig machen kann. Als Yogalehrende weiß ich, dass man sich mit dem wirtschaftlichen Teil schwer tut. Aber das Interessante an diesem Buch ist, es werden aufklärende Worte und auch philosophische Elemente schelmisch eingesetzt und laden ein, sich genau damit zu beschäftigen. Eine wirklich hilfreiche Lektüre in Sachen Yoga Business und Unterrichten. Anleitend zeigt es den präzisen Weg auf, was genau bedacht werden muss um sich selbstständig machen zu können.
Yes, darauf haben wir gewartet.

Autor/in

Bill Green is an author, and the Founder and CEO of The Crestar Group of Companies. Crestar is comprised of private equity, specialty finance, and real estate businesses. Bill is also the CEO of LendingOne, which was founded in 2014. LendingOne provides real estate bridge and rental loans to non-owner occupied real estate investment properties.

Prior to forming Crestar, Mr. Green was with Interline Brands, founding the company in 1977. For twenty-five years he led Interline as its CEO from a small retail outlet to one of the largest industrial distribution companies in the country. Today, Interline Brands is owned by The Home Depot.
Bill is a member of Young Presidents Organization and has served on numerous non-profit boards over the years. Currently, he serves on The Foundation Board of Trustees for The Children's Hospital of Philadelphia.