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Flex Education
ISBN/GTIN

Flex Education

A guide for flexible working in schools
BuchKartoniert, Paperback
EUR32,00

Produktbeschreibung

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Details

ISBN/GTIN978-1-5297-4486-6
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum10.03.2022
SpracheEnglisch
MasseBreite 170 mm, Höhe 244 mm, Dicke 8 mm
Gewicht252 g
Artikel-Nr.20662848
KatalogLibri
Datenquelle-Nr.A42617693
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Bewertungen

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Französisch war meine dritte Fremdsprache in der Schule, nach Englisch und Latein. Zwei Jahre lang zwei Wochenstunden. Viel kam dabei nicht herum, vor allem auch,weil wir den Unterricht und den Lehrer nicht richtig ernst nahmen. Später habe ich mich darüber geärgert und hatte den großen Wunsch, diese Sprache doch zu lernen. Die Grammaire Progressive hat mir sehr dabei geholfen (und der vorherige Unterricht wenigstens soweit, dass ich auf dem Niveau intermédiaire einsteigen konnte). Auf einer Doppelseite hat man links immer eine gut verdaubare Portion Grammatik und auf der rechten Seite Übungen, die helfen, das Gelernte zu festigen und anzuwenden. Es ist sehr gut dafür geeignet, sich jeden Tag oder jeden Doppeltag eine Lektion zu erarbeiten und so langsam, aber sicher Fortschritte zu machen.
Whoa. What a devastating read! A dystopia in the darkest sense of the word - without a happy ending whatsoever (that's how I interpret it at least).
A must-read classic.

You'll never think of rats the same way again!

Autor/in

After studying Economics and Management at Jesus College, Oxford, Lindsay Patience trained to teach Business Studies and Economics through the Teach First programme. After 10 years working is schools as a teacher and senior leader, she found herself looking for a part time leadership role in education after she had her first child. She was shocked to find that there were no roles available and struggled to find a part time job even as a classroom teacher. When talking to others, she realised she was certainly not alone in this and began to hear more and more how limited flexible working opportunities were in schools. This came at a time when the recruitment and retention crisis in teaching was really starting to ramp up and frustrated by the issue, she began a project with the Teach First Innovation Unit to research and develop solutions. This is where she met Lucy Rose and their work really crystallised the link the between the retention and wellbeing of teachers and the outcomes for pupils and how important flexible working was to improving these. She now works part time as an Economics and Business teacher at Putney High School.