Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Making Online News- Volume 2

Newsroom Ethnographies in the Second Decade of Internet Journalism
von
Domingo, DavidHrsg. der AusgabePaterson, ChrisHrsg. der Ausgabe
BuchGebunden
EUR116,40

Produktbeschreibung

Online journalism has taken center stage in debates about the future of news. Instead of speculating, this volume offers rich empirical evidence about actual developments in online newsrooms. The authors use ethnographic methodologies to provide a vivid, close analysis of processes like newsroom integration, the transition of newspaper and radio journalists to digital multimedia production, the management of user-generated content, the coverage of electoral campaigns, the pressure of marketing logics, the relationship with bloggers or the redefinition of news genres. This second volume of Making Online News presents twelve all-new case studies of newsrooms around the world, including the United States of America, United Kingdom, Belgium, Denmark, Norway, Zimbabwe and Malaysia.
Weiterlesen

Details

ISBN/GTIN978-1-4331-1065-8
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungsortNew York
ErscheinungslandUSA
Erscheinungsdatum10.06.2011
Reihen-Nr.67
Seiten185 Seiten
SpracheEnglisch
Gewicht400 g
Artikel-Nr.2430048
KatalogVLB
Datenquelle-Nr.c4436240f4ec4a94ba4913b24ca1d3d7
Weitere Details

Reihe

Bewertungen

Schlagworte