ACHTUNG: Wartung im Hintergrund noch ca. 30 Minuten aktiv. Artikel, die zu Warenkorb/Merkliste hinzugefügt werden, sind erst nach Abschluss der Wartung sichtbar.
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Vignette Research
ISBN/GTIN

Vignette Research

Research Methods
BuchGebunden
EUR69,00

Produktbeschreibung

This open access book introduces vignette research to new and experienced researchers by guiding them through its history, theory and underlying principles before delving into step-by-step practical guidance on how to do vignette research.Vignette research is an innovative qualitative, narrative and phenomenological research methodology that has gained international recognition, sparking interest from a wide range of individuals and institutions in global contexts. Vignettes are concise narratives, which capture human experiences in real life settings. They reveal surprising or intriguing facets and intangible moments. The experiential narratives resonate with readers and reduce the distance between the researcher and the researched. The ebook editions of this book are available open access under a CC-BY 4.0 licence on bloomsburycollections.com. Open access was funded by the Austrian Science Fund (FWF).
Weiterlesen

Details

ISBN/GTIN978-1-350-29938-2
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum22.02.2024
SpracheEnglisch
MasseBreite 138 mm, Höhe 216 mm, Dicke 25 mm
Gewicht248 g
Artikel-Nr.29346507
KatalogLibri
Datenquelle-Nr.A47335488
Weitere Details

Bewertungen

Autor/in