Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Simply good learning (E-Book)

E-BookEPUBAdobe DRM [Hard-DRM]E-Book
EUR25,99

Produktbeschreibung

This e-book contains high-resolution graphics and tables that can only be read on e-readers capable of enlarging images. How can students be supported in their learning? How can useful, joyful, and creative learning be furthered? Children and adolescents should be able to successfully shape their learning, to feel comfortable and safe while learning and to assume the responsibility for their educational development. As in the book "Simply Good Teaching", prospective and experienced teachers will find numerous suggestions, practice tips and brief theory-based analyses. There are also tips for interested parents on how to support their children in learning. Moreover, special consideration is given to the changes resulting from digitalization. With statements and learning tips from well-known personalities, such as Stefan Eicher or Nicola Spirig.
Weiterlesen

Details

Weitere ISBN/GTIN9783035519587
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatEPUB
Format HinweisAdobe DRM [Hard-DRM]
FormatFormat mit automatischem Seitenumbruch (reflowable)
ErscheinungsortBern
ErscheinungslandSchweiz
Erscheinungsdatum01.01.2022
Auflage1. Auflage 2021
SpracheEnglisch
Dateigrösse15024107 Bytes
Artikel-Nr.11719704
KatalogVC
Datenquelle-Nr.4105570
Weitere Details

Bewertungen

Empfehlungen zu ähnlichen Produkten

When we think about how to sum up identity, we most likely think about such markers as nationality, religion, sexuality or skin colour. But how fitting are these labels to actually identify us? In his thought-provoking and well-argued book, Appiah sets out to demolish most of these identifiers, arguing that most people are much more diverse and can often lay claim to several or contradicting labels. Most of them date back to colonial times and may have lived out their usefulness ages ago. Drawing on history and sociology and often taking himself as an example, Appiah makes a strong and enlightening case for coming up with better terms in order to identify multi-faceted humanity.

Autor/in

Hans Berner, Dozent für Pädagogik und Allgemeine Didaktik an der Pädagogischen Hochschule Zürich. Breite publizistische Tätigkeit in diesen beiden Bereichen.Rudolf Isler, Pädagogik-Dozent und Präsident des Senats an der Pädagogischen Hochschule Zürich. Publikationen zu historischen und aktuellen Fragen der Lehrerinnen- und Lehrerbildung.Wiltrud Weidinger, Prof. Dr., Professorin für Erziehungswissenschaften und Zentrumsleiterin «Unterricht und transkulturelles Lernen» an der Pädagogischen Hochschule Zürich. Erfahrung als Primarlehrerin, Studium in Pädagogik und Psychologie an der Universität Wien, Masterstudium Schulpsychologie an der City University of New York, Organisationsberaterin und Coach. Dozentin und Mentorin, Durchführung von internationalen Bildungsprojekten. Schwerpunkte: Allgemeine Didaktik, überfachliche Kompetenzen, internationale Bildungstrends, Migration, Führung.

Schlagworte