Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Unterrichtsstörungen verstehen und wirksam vorbeugen

E-BookEPUBDigital Watermark [Social-DRM]E-Book
EUR28,99

Produktbeschreibung

How does disruption of classes arise and how can it be managed effectively? Teachers work under pressure and often act less rationally than is commonly assumed. This may mean that problems are not resolved by poor attempts to cope, but are instead further aggravated. Class disruptions have an unfavourable effect on teachers= health, on the quality of teaching and on students= motivation and achievement. This book presents ways for teachers to effectively prevent classroom disturbances through diagnostic skills, good teacher&pupil relationships, adaptive classroom management and good teaching.
Weiterlesen

Details

Weitere ISBN/GTIN9783170421363
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatEPUB
FormatFormat mit automatischem Seitenumbruch (reflowable)
ErscheinungsortStuttgart
ErscheinungslandDeutschland
Erscheinungsdatum11.05.2022
Auflage2. Auflage
SpracheDeutsch
Dateigrösse3372639 Bytes
Illustrationen4 Abb., 4 Tab.
Artikel-Nr.11113053
KatalogVC
Datenquelle-Nr.3664172
Weitere Details

Bewertungen

Autor/in

Prof. Alexander Wettstein heads the Research Group on Social Interaction in Educational Settings at the Teacher Training College in Bern. Together with Dr. Marion Scherzinger, he has for several years been carrying out research on social interaction, classroom disturbances and aggression at the college=s Institute for Research, Development and Evaluation.

Schlagworte