Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Re-theorizing Literacy Practices
ISBN/GTIN

Produktbeschreibung

Breaking new intellectual and theoretical ground, leading literacy scholars to re-examine how educational and sociocultural contexts frame and define literacy events and practices. Drawing from Brian V. Street's work, this volume offers insights into fractures, tensions, and developments in literacy for scholars, students, and researchers.
Weiterlesen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781351254212
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatPDF
Format HinweisDRM Adobe
Erscheinungsdatum07.12.2018
SpracheEnglisch
Dateigrösse2399 Kbytes
Illustrationen3 schwarz-weiße Abbildungen, 16 schwarz-weiße Fotos, 1 schwarz-weiße Tabellen
Artikel-Nr.8757793
KatalogVC
Datenquelle-Nr.2000512
Weitere Details

Bewertungen

Autor/in

David Bloome is EHE Distinguished Professor of Teaching and Learning at The Ohio State University, USA.

Maria Lucia Castanheira is Professor of Education at Universidade Federal de Minas Gerais, Brazil.

Constant Leung is Professor of Educational Linguistics at King's College London, UK.

Jennifer Rowsell is Professor and Canada Research Chair and directs the Centre for Multiliteracies in the Faculty of Education, Brock University, Canada.

Weitere Produkte von Bloome, David

Hrsg.